20 Kasım 2014 Perşembe

VE SON GÜN

*** VE SON GÜN


Tüm gün seminerde ve son günü olduğu için ailesiyle geçircekti gününü ama akşam alcam seni dedi J Ben tabi dünden razı tamaaam olur modundayım :D Zaten kalbim pır pır ne dese kabul etcem o dereceyim :D Gece 11 gibi aldı beni.. Tabi gece yarısı trafik filan yok gitmeye başladık, nereye dedim :D Sahile gidelim dolaşırız filan dedi. Tabi benim aklım fesatlıkta sahil gece filan :P Ve bildiğin ŞİLE’YE GİTTİİK !  Ama zaman nasıl geçti anlamadım o kadar yol kısacık sürdü resmen konuşa konuşa müzik dinleyerek geldik, yürüdük filan biraz. Ve bana döndü dediki ya normalde ben senle burda bi otelde kalmak istiyorum senle uyumak istiyorum, ama eminim ki beraber kalırsak bişeyler yaşarız ( %100 haklı ben kesin atlardım üstüne :D ahah ).  Ve senin benim için özel olmanı istiyorum, 3 gün görüşüp sonra senle birlikte olup sonra istanbuldan ayrılan biri olmak istemiyorum dedi. Tabiki bu söz benim çok hoşuma gitti, ama X’ e sarılıp uyumak için bile çıldırıyordum :) VE BENDEN O SORU GELİR :D ‘ VAR MISIN ARABADA UYUYALIM?’ Suratıma baktı bakıştık güldü tamam dedi :D  ‘Ama abazalar gibi arabada sevişmicez dimi dedi’ :D:D:D  Baya kahkaha attım çünkü çok mantıklı gözükmeye başlamıştı ahah :D  

Arabayı sahile çektik, koltukları yatırdık… elimi tuttu ve konuşmaya başladık bi çok şeyden konuştuk sonra sessiz kaldık birbirimizin gözünün içine bakarken öpümeye başladık. Tabiki X’in öpüşürken heryerini keşfettim zaten dokunarak :)ahhaha :D Ve ister inanın ister inanmayın sarılıp uyuduk. Sabah belimin ağrısıyla uyansamda harika bi geceydi diye düşünürken o da gözünü açtı ve ‘otelde kalmalıydık !’ dedi :D  Beraber son saatlerimizi geçiriyorduk arabayı bi eli benim elimi tutarak kullandı bütün yol boyunca ve beni tekrar kadıköye bıraktı olay dramatize hale getirmeden son kez boynundan öptüm ve görüşürüz dedim gülerek :D Ben yürürken arkamdan uzun süre baktı ve son kez bakışmış olduk…  

Tabiki hala telefonla konuşuyoruz ve bana ‘ beni bekler misin?’ diyor. Keşke istanbulda yaşasaydın diyebiliyorum anca.. KEŞKE… Bakalım zaman ne gösterecek göreceğiz… acaba gerçekten mesafeler engel midir aşka ?

1 yorum:

  1. Senin oraya yerleşemiyeceğine göre, en geç 6ay-1sene gibi bir sürede istanbul'a yerleşebilecekse ben beklerdim.O süre zarfında da ortalama en az ayda bir defa buluşmak şartıyla tabi :) özler ki insan dayanamaz sevdiceğine.. :)

    YanıtlaSil