20 Kasım 2014 Perşembe

Galiba aşık oldum :D

Selam, blog yazmakta hiçbir zaman başarılı olamadığımı söyleyerek başlamak istiyorum. Ama şuan yazmam gerek ! Çünküüü olay var :D Hemen konuya bodoslama dalıyorum çünkü hala heycanlı ve kıpır kıpır hissediyorum. Uzun süredir böylesine heycanlı hissetmemiştim sanırım AŞIK OLDUM! Evet evet yanlış değil ben bile aşık oldum ya, uzun süredir olmamıştı böyle bişey. Neyse eeen başına dönüyorum şimdi olayın.

1 sene kadar önce ben bi çocukla tanışmıştım İstanbulda hornetten, kahve filan içtik neyse tanımaya çalışıyoruz birbirimizi 3. Buluşmada ben bu çocuğun telefonunu kurcalamaya kalktım bi baktım watsapdan X diye (ismi x olsun) biriyle konuşuyor, çocuk gördü, o benim yakın arkadaşım gay filan diye açıklama yaptı ( fotoğrafı yok ). Neyse ben işkillendim tabi merak ettim, çaktırmadan numarayı kaydettim. Ertesi gün merak ettim bu X’ e yazdım sen kimsin ne yapıyosun filan derken çocukla konuştuk baya. Neyse benim kahve içtiğim çocukla olmadı bitirdik, Xlede konuşma kapandı. HERŞEY BURAYA KADAR TAMAM OLAY BİTTİ.


Yazın bi mesaj geldi X’den ‘naber?’ Kim olduğunu bile hatırlayamadım önce sonra hatırlattı filan konuşmaya başladık, baya baya konuştuk hemde yakın olmaya başladık. Ama X, işi için mecburen Urfada çalışıyormuş. Tabi ben bu yüzden biraz soğuğum ve hani mesafeli bi ilişki istemiyorum. Sonuç olarak ben bu çocuğa ‘bana yazma artık boşuna, senle aramızda bişey olması mümkün değil yazdım.’’ Tabi X gururlu çocuk o sözün üstüne yazar mı hiç yazmadı. Taaa ki 4 ay sonraya kadar. Yani tam 4 gün önce X’den bana mesaj gelir  tekrar ve sonuç olarak 1 haftalığına  İstanbuldaymış, bana yarın görüşelim mi diyor. Ben baya afallasamda içimden dedim ki ya ben bu çocukla görüşmek istiyorum ya hani resmen öyle hissettim. Tamam yarın seni Kadıköyden saat 3 de arabayla alcam, bi yere gider yemek yeriz dedi… DEVAMI GELECEK BEKLEYİN !! HEYCANLI YERİ DAHA GELMEDİ :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder