20 Kasım 2014 Perşembe

VE BULUŞMA KISMI

***VE BULUŞMA KISMI
Ben her zamanki dakikliğimle saat tam 3 de beni alacağı yerde beklemeye başladım. Bu bekleyiş tam tamına 30 dakika sürdü. Yemin ederim ben hayatım boyunca hiç kimseyi bu kadar beklemedim, genelde arar bağırır çağırır dönerdim. X’i aradım, ‘gerçekten trafikdeyim lütfen anla çok özür hemen geliyorum kendimi affettireceğim’ dedi. Samimi geldi bana bekledim ve nihayet geldi, arabayla kadıköy rıhtımda duramayacağı için ben hemen bindim tabi arabaya.Arabaya bindiğim an göz göze geldiğimiz an’ı size nasıl anlatsam boş, anlamsız ve saçma gelecek ama hayatımdaki en güzel bakışmaydı ya. ALLAHIM SURATIMA APTAL SIRITIŞ YERLEŞMEMESİ İÇİN ÇOK UĞRAŞTIM. Böyle bi tatlılık olamaz ya sarışın, en sevdiğim tonda yeşil gözlerini dikti bana ‘naber?’ dedi gülümseyerek. Tabi ben o sırada eriyorum bitiyorum resmen :D Ve ağzımdan çıkan ilk cümle şu ‘ YARIM SAATTİR BEKLİYORUM AĞAÇ OLDUM’ dedim :D Tamam o zaman kendimi affettirmek için hemen yemeğe götürüyorum dedi, gittik konuştuk konuştuk konuştuk… O akşam beni tekrar kadıköye bıraktı ve ayrıldık.
Ertesi gün akşam tekrar beni Kadıköyden aldı, beraber Çamlıcaya çıktık, manzarayı seyrettik, yürüdük… Sonra beylerbeyine indik sahilde çay içtik…Ve arabada beraber şarkı söyleyip eğlenirken bi anda elimi tuttu, o an kalpten gidebilirdim yanağıma eğilip öptü ve dedi ki ‘İnan istanbuldan gitmek istemiyorum ve seni burda bırakmak istemiyorum.’  Hiç bişey diyemedim ancak gülümsedim ve arka fonda YÜZÜME KARŞI GİT DİYORSUN AMA SENİN BANA GÖNLÜN VAR GİBİ GİBİ çalmaya başladı şarkıyı söyleyip bana doğru güldü, güldük J

BİTMEDİ SON GÜN VAR DAHA… en güzeli mi desem en hüzünlüsü mü bilemedim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder